Free Bitcoins every 24 hours

Buka Minda : Macamana Kalau Bisnes Burger?


Buka Minda : Macamana Kalau Bisnes Burger? Tak salah rasanya kalau kali ini saya paparkan sedikit antara kejayaan orang kita dalam bisnes burger. Siapa kata jual burger hanya untuk penganggur atau orang yang nak buat pendapatan sambilan je. Bukankah kebanyakan restoran fast food seperti McDonald, KFC, Marrybrown juga berasaskan burger?

Gambar menceritakan segalanya. Mana tahu ia turut memberi idea kepada kita, atau abang-abang burger di luar sana.

Lihat apa kata En. Fazli, pemilik Loveats, yang telah berjaya dalam bisnes ni....

Ilmu Hebat Yang Mesti Anda Miliki..!

Syabas kepada saudara Afiq Dato’ Rusly kerana telah berjaya menerbitkan ebook "Panduan Jana 5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Burger" dan saya tidak pernah jumpa panduan yang hebat seperti ini.

Saya sangat sarankan pada anda untuk memiliki ebook terhebat ini. Kandungannya dipenuhi dengan rahsia ekslusif yang membongkar satu persatu, langkah demi langkah yang perlu anda praktikkan untuk 'menemui jalan mudah' dalam mengharungi cabaran hebat dunia burger. Informasi dan panduan ini sangat bernilai kerana ia adalah berdasarkan pengalaman sebenar dan juga hasil daripada kajian terperinci yang telah beliau jalankan.

Saya praktikkan semua tips-tips yang terkandung dalam ebook ini dan hasilnya satu pengalaman yang diluar jangkaan. Bisnes saya mula berubah dan pendapatan gerai burger kami melonjak berkali-kali ganda.

Hasilnya, kini kami mampu untuk membuka ‘Fast Casual Restoran’ kami sendiri dengan mengangkat burger sebagai produk utama. Ini semua adalah dari ilmu yang kami aplikasikan ke dalam bisnes pertama kami dahulu dengan membuka gerai di tepi jalan.

Hasil dari keuntungan menjual burger di tepi jalan inilah yang membolehkan saya mendirikan rumah tangga dan mampu untuk membuka restoran kami sendiri yang bernilai lebih dari RM100K. Saya benar-benar puas!

Idea-idea hebat Afiq Dato’ Rusly ini betul-betul telah mengubah 360˚ kehidupan kami sekarang. Ia benar-benar superb untuk dipelajari!

Ikhlas,

FAZLIZAM BIN ABAS,
CEO,
RESTORAN LOVEATS
www.facebook.com/LoveatsKitchen

Kalau anda ingin lihat apa ilmu panduan yang diperkatakan tu sila KLIK DI SINI







0 Response to "Buka Minda : Macamana Kalau Bisnes Burger?"

Catat Ulasan